Day 37: @ home

18 mei 2018 - Schiphol, Nederland

Na 13.5 uur met goede service en weinig slaap te hebben gevlogen van Singapore naar Amsterdam , eindelijk in Amsterdam aangekomen! Super, stonden mijn ouders daar met een spandoekje, wat super leuk!😍 In Nederland aangekomen begint het verwerken en stil staan bij alle gebeurtenissen pas echt! Hoe kinderen van slippers een spel bouwen, de creativiteit in combinatie met de armoede, de rust en chillheid, de gemoedelijkheid, het vertrouwen, het leven in het nu, het geluk, de dankbaarheid en de positiviteit! Bijzonder zeg, wauw! Helaas zit mijn avontuur er voor nu op, maar is het ook wel fijn weer thuis te zijn! Weer wennen aan een warme douche, alle luxe, maar ook de hoeveelheid aan te veel.. Te veel waar ik mezelf niet blij mee maak, hopelijk kan ik hiermee wel anderen verblijden! Geven is zoveel leuker!😍 Ik wil iedereen bedanken voor de super leuke berichtjes en reacties, super! Het was voor mij een stok achter de deur om de verhalen te schrijven en deze zelf ook later te kunnen terug lezen! Erg leuk het meeleven, de berichten en de bijdrage die jullie hebben geleverd! Waardevol! Terima Kasih🤗 op naar het volgende avontuur, het wennen weer in Nederland en hier genieten en 1 juni beginnen bij mijn nieuwe uitdaging, Curess!

Oh en als je een groene Ho links ziet rijden, waarschuw dan ff haha, het is nog even wennen🙈

1. Gert Versendaal:
    18 mei 2018
    Zo, dat nemen ze he niet meer af Lianne.
    Volgens mij was het een wel héél geslaagde vakantie.
    Jij hebt genoten maar wij hebben ook van jou genoten!
    Bedankt en misschien nog eens tot ziens.