Day 24: Sanur beach

5 mei 2018 - Sanur, Indonesië

Tot laat in de nacht gefeest, wel fit opgestaan om vandaag nog even gezellig met de rest te ontbijten en dan afscheid te nemen, beginnend aan mijn eigen tripje! Best spannend allemaal, maar eerst nog even genieten! Lekker met elkaar nog even in Kuta een ontbijt scoren, om vervolgens iedereen per Crab motorbike weg te zien gaan! Wat heb ik genoten van een ieder en wat zal ik alles missen, maar het begint! Mijn eigen (alleen) avontuur! Even terug naar mijn hotel om een beetje te inventariseren wat ik wanneer wil gaan doen, wat is de geschikte prijs en moment om wat te gaan doen! Besloten om heerlijk eerst even een plons in het zwembad te nemen, om me vervolgens heerlijk op te frissen en naar Sanur Beach te gaan! Ik had gehoord dat het een leuke/mooie plek is, dus een Grab besteld en op naar Sanur! Voor het hotel wachten op mijn motorbike, even wat rondkijken en ja hoor hij kwam al met wat hulp van een local! Heerlijk achterop de scooter (gelukkig maar, want hier zou ik niet willen rijden in die drukte)! Stopeje op, stoepje af, toet toet, gasje bij, gasje los, over de hobbels en door de gaten! Respect hoe deze mensen kunnen rijden! Heerlijk de grotere weg op, deze man had schijnbaar geen haast, lekker op zijn gemakkie (50) onze weg naar Sanur vervolgd. Wat valt er toch steeds veel te zien onderweg! 3 mensen op 1 scooter, 4 mensen op 1 scooter, kleine kinderen staand tussenin, surfboarden onder de arm, een zakje met een vis aan het stuur, vrachtwagens met kippen etc. Lachen om dit alles te zien! Bij Sanur beach aangekomen werd ik door de vriendelijke man afgezet bij het strand! Heerlijk, wat een plaatje! Wauw, fantastisch, heerlijk wat een rust en wat een uitzicht😍 heerlijk in het zand neergeploft om wat foto's te maken! Super wat een uitzicht! Overal werd ik gevraagd om de markets te bezoeken, lieve mensen maar alles voor de sale! Even een lekkere smootie op het strand en een crab terug boeken. Op de gok, helaas duurde het afrekenen te lang, dus weg scooter🙈 even opnieuw iemand boeken in de hoop dat hij me nu wel echt meeneemt🙈 gelukt! Op de gok het shoppingcenter ingevoerd als eindbestemming! Daar aangekomen, bleek het toch niet de goede🙈 helaas spreken veel locals weinig tot geen Engels, maar gelukkig vroeg hij hulp aan een beveiliger! Na een uur achterop de scooter de juiste bestemming gevonden! Super! Maar wat een rit en 1 keer bijna aangereden🙈 maar gelukkig weer veilig terug! Nog even naar het hotel om op te frissen en nog even de stad in om te pinnen. Ondertussen gezellig aan de klets gekomen en besloten om toch gezellig mee te gaan naar Skygarden! Nog even een dansje wagen en wat kletsen, heerlijk!