Day 28: Kuala Lumpur - Sanur, zo'n dag🙈

9 mei 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Yeah love to gym, heerlijk opstaan en meteen kunnen fitnessen😍! The gym van het hostel was wat minder uitgebreid dan de gym in Bali, maar goed wel heerlijk even kunnen sporten! Na het sporten even naar beneden om een koffie te halen en buiteb een sigaretje te roken. Al gauw kwam ik gezellig aan de klets met de kok van een restaurantje, it was nice to talk to him! Na de koffie weer terug naar de 11de verdieping om heerlijk te kunnen genieten van het zwembad! Heerlijk rustig nog in het water, alleen 3 Chinezen en een zwemleraar. De chinezen tussen 25-30 kregen nu nog zwemles en fladderden rond op zwemplankjes, met een soort van burkinis aan haha! Grappig te zien!🙈🙈 vooral toen het duiken hun werd uitgelegd😂 wauw, ohh, aah😂 leuk vermaak die Chinezen! Zelf heerlijk een paar baantjes getrokken en genoten van de rust en het bubbelbad! Gauw weer terug naar mijn kamer om te douchen en mijn backpack weer in te pakken. Ik had om half 12 in de lobby afgesproken om uit te checken, om kwart voor 12 was ik er netjes! Ik begin steeds meer te wennen aan geen tijd te hebben en had nog 3x een lift waar ik er niet aan de goede kant uit kon🙈 netjes mn sleutels en pas ingeleverd en nog heel even met die man gekletst, moest alleen wel erg gokken wat hij zei. Weer een Grab geboekt om me te laten vervoeren naar KL sentral, om vanaf daar naar KL express 2 te kunnen, het vliegveld! Leuk gesprek met de taxichauffeur gehaf over Bali, wat ik nog moet zien en over het reizen in KL. Tip: toch de volgende keer de bus proberen!

Aangekomen op het vliegveld even zoeken door een wisseling van terminal en lang wachten om te kunnen boarden! Eindelijk in het vliegtuig de luxe om zelf een plek te kiezen (rustig) en genoten van de service! Eindelijk weer eens een wijntje🙈 een korte vlucht, maar duurde toch lang genoeg! Op Denpasar aangekomen gauw overal doorheen en even een hotel boeken op nusa Lambongan! Gekeken op Crab en voor 100 rp zou ik er moeten kunnen zijn! Nou prims, alleen nog langs de laatste bagage check en klaar om het vliegveld te verlaten. Verdorie wordt ik er net uitgepikt en kan ik mijn zorgvuldig ingepakte backpack op de kop gooien, alles en ook mijn handbagage werd goed onder de loep genomen! Gelukkig waren het wel vriendelijke mensen dus ondertussen nog eveb gezellig kletsen. Waarom ik al mijn spullen had meegenomen naar Kuala Lumpur? Nou ik ga jou niet vertellen dat dit niet alles is🙈 Maar gelukkig was alles prima in orde en kreeg ik nog wat tips voor mijn verdere reis! Nou gauw een Crab boeken en door lopen, want de crabs mogeb biet op het vliegveld komen! Na 100 keer verteld te hebben al een Crab te hebben, uiteindelijk aangekomen bij de man die me stond op te wachten! Deze man vertelde me dat ik niet verder zou komen dan Sanur, dus mijn hotel gecanceld! Deze man wachtte overal rustig op en wou wel met mij meedenken over mijn vervolg lief! Onderweg vertelde hij me dat hij wel alvast een boattrip voor morgen met mij wou fixen! Nou super, dan maak ik niet nog een keer dubbele kosten! Daar aangekomen gauw een hotel boeken, zodat ze weten vanaf waar mijn transfer is! De lieve man bleef wachten en beloofde me mij naar het hotel te brengen, obdeeweg moest mijn navigatie aan om op de juiste bestemming te komen🙈 gelukkig reed de man erg goed, want het is best lastig met een backpack achterop de scooter! Bij het hotel aangekomen erg lieve mensen en kon ik mijn kamer en nog een villa bewonderen! Mijn kamer was prima voor alleen een korte avond/ochtend! Na even opfrissen gevraagd waar ik wat kon eten, nou volgens haar was alles dicht, maar wou ze wel een crab bestellen🙈 toch met mijn eigenwijze hoofd besloten zelf te gaan kijken en ja een plek gevonden! Ik had na KL zo'n zin aan mie goreng, rijst, smoothie of pisang goreng. Maar de mevrouw vertelde al gauw dat alles op was alleen nog wrap of pizza🙈 oké daar maar genoegen meenemen en hopen dadelijk een duik te kunnen nemen! Nog even op zoek naar een supermarkt, maar de meeste waren al dicht🙈 heerlijk lopen op de straat, want een stoep kennen ze niet! Nog bijna achterna gezeten door een hond🙈 fijn al die zwerfhonden weer🙈 de toeristen zijn niet alleen te herkennen aan hun kleur, maar ook de enige gekken die 's avonds langs de weg lopen denk ik😂

Nog even heerlijk genoten van het zwembad en van mijn watervaldouche😍