Sponsorgeld: Terima Kasih-thank you!!😍

14 mei 2018 - Balian, Indonesië

Ik ben iedereen erg danbaar die een bijdrage heeft geleverd door sponsorgeld te doneren, super! Jullie hebben hierdoor veel mogelijk gemaakt en erg veel kinderen blij gemaakt! Er waren al diverse dingen aangeschaft zoals een blender, pannen, plastic bekers, sokken, schoenen, verf en andere benodigdheden, ook werden er veel leuke dingen met de kids gedaan! Ondanks de leuke dingen waren er ook nog erg veel dingen nodig. Mijn laatste dagen in het tehuis heb ik dan ook besteed aan belangrijke spullen voor de kids. Zo was ik al met 1 van de kinderen braces gaan halen, maar waren er voor de meiden ook veel praktische dingen nodig. Alle meiden hadden ondergoed nodig, hier zouden ze zelf niet gauw omvragen en het afrekenen wouden ze ook liever niet zelf! De meiden in het tehuis zijn namelijk vooral erg verlegen! Op naar de winkel met hun en de meiden hebben allemaal iets uitgezocht wat ze nodig hadden, sommigen soms 2 of 3 dingen! Belangrijk dat ze goed spul dragen en fijn dat ze niet langer met maar 1 ding hoeven te doen! Aangezien ze in de tussentijd ook nog met de hand moeten wassen! De meiden vertelden ook dat ze nog veel qua shampoos en haarolie nodig hadden! Dus nog even een winkel verder en daar flink ingeslagen! Shampoos, gezichtscrème, gezichtsreiniging, parfum en noem maar op! Ook hadden twee meiden nog schoenen nodig, deze werden ook nog gehaald! In de ochtend ook nog de nodige dingen gehaald, veel kinderen hadden geen kussen of een erg oud kussen, dus er hier ook 5 van gekocht! Qua borden en bekers was er ook niet genoeg, dus dit ook bijgekocht! Nog wat nagelknippers voor wat kinderen en de rest van het geld aan een andere vrijwilliger gegeven om nog verder in duurzaamheid te investeren! De kinderen waren erg blij met de nieuwe kussen, super! Dank jullie allemaal dat dit allemaal door jullie bijdrage mogelijk is gemaakt!😍 wat voor ons zo normaal lijkt en wat we vaak in overvloed hebben, is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend, maar door jullie bijdrage worden deze kids hier wel in ondersteund! Wauw, zovelen blij mogen maken echt top!😍