Dag 8: lovešŸ˜

19 april 2018

Wat een verschrikkelijk nieuws, maar wat bijzonder hoe de kinderen, anderen en oud bewoners er voor elkaar zijn! Mensen die vanuit allerlei delen van Bali komen om er voor elkaar te zijn, iedereen is welkom en overal kunnen mensen blijven slapen. One big family, that's love! Vandaag afgesproken om een altaar te maken voor pak Theo en slingers maken voor de jarige Jady..

Eerst nog even een Engelse les in de Kinder Garden.. de avond ervoor toch nog even gezamenlijk gezeten om samen met Jitska iets in elkaar te prutsenšŸ™ˆ nou wat fruit uit de koelkast en de improvisatie show kan beginnen! Weer een erg leuke les gehad, nog even met zn allen op de foto en weer terug naar het tehuis.

Voor de slingers hadden we geel met witte stof gehaald op de plaatselijke markt en waren we druk aan het proberen te snijden en knippen. Gelukkig lukte dit niet, want schijnbaar waren de combinatie kleuren, de kleuren van de dood! Gelukkig hoorden we dit net op tijd, dus ff weer naar het dorp.. ons toch laten verleiden tot een heerlijke smootie bij het werk van 1 van de jongens. Nadat we gezellig ook samen met hem wat hadden gedronken, toch besloten niet meer op pad te gaan, maar van witte papieren de kids zelf slingers te laten maken! Gaaf om te zien hoe gedreven ze hiermee aan het werk gingen, toen alles perfect was op zoek naar lijm. Dit konden we niet vinden, dus dan maar rijst als lijm! Haha wat een plakspul en toch nog niet goed genoeg.. Op weer naar de winkel voor lijm! Zo gezegd zo gedaan! Nog even weer tanken, dus daar nog ff onderweg langs.. Ondertussen raken we er al aardig bekend, maar ik helaas nog niet met de wisseling van alle scooters. Iemand van de pomp gooit onze tanken vol, aan ons de taak om alleen de buddy te openen en de dop eraf te halen.. nog ff zoeken naar waar de sleutel hoort em de tankbeurt kan beginnen.. het zoeken werd wat langer en toen de vriendelijke man dit zag, moest hij heel hard lachen.. de man had zĆ³n aanstekelijke lach, dus duurde het nog langer hahahaha maar toch gelukt gelukkig!

Terug bij het tehuis, toch nog ff naar de laundry kijken of die weer open is. Even gekletst met die meneer en een heerlijk natte knuffel gekregen haha! Erg vriendelijke mensen, maar dat zweet stiekem aan een ander afgeven hoeft van mij niet zošŸ™ˆ terug weer op de scooter.. hmm drie tegenliggers op mijn pad.. Gelukkig gingen ze wel aan de kant.. maar OEPS weer de verkeerde kant! Het scooter rijden gaat nu gelukkig wel heel goed, alleen de goede kant blijft een dingetješŸ™ˆ links rijden in plaats van rechts..

Na het avondeten tijd voor weer een Engelse les! Door alle dingen, was deze les er een beetje bij ingeschoten! Maar gelukkig wel gelukt met improviseren! Hele leuke dag ondanks alles! De aanstekelijkheid van ons groepje vollunteers maakt alles super leuk haha, soort van woord van de dag! Gezamenlijk weer afgesloten en heerlijk geslapen!

Fotoā€™s