Day 22: Afscheidsfeestje

3 mei 2018

Vandaag mijn in eerste instantie laatste dag! Al vroeg wakker doordat er door de speakers zo'n herrie kwam. Veelal is het relaxte muziek waar ik normaal heerlijk doorheen kan slapen, maar nu was het een beste wake-up call. De muziek wordt afgespeeld om zo als algehele wekker te functioneren en iedereen begint met schoonmaken. Nou dus lekker deze dag met de kinderen opgestaan! Leuk om te zien hoe blij Ayu was met haar nieuwe schoenen en sokken! Super trots, wat gaaf! Nou de kids allemaal naar school uitgezwaaid en besloten toch nog even te gaan liggen! Zo hé, haha begon net de kleuterschool buiten te zingen! 40 blerende kindertjes, heerlijk dan genoeg tijd om mijn tas voor een week te pakken! Nog even naar Perancak bij pak Gert langs en even genieten van een heerlijk verfrissende duik! Nou nog even terug naar het tehuis en toch proberen even een siësta in te lasten, heerlijk gelukt! Weer genoeg energie om nog even nog even met de jongste te badmintonnen en op de fiets te stappen, zo even heerlijk als een echte Hollandse toerist rond🙈 grappig hoe de mensen reageren haha! Nog een fanatieke ronde ook zeg, heerlijk! Panas, panas, panas! Man, wat warm!🙈 vol trots moesten we nog even stoppen bij de school van Brian! Lekker ff uitzweten, maskertje op met jongens en meiden en klaar maken voor mijn afscheidsfeestje! Leuk! Alle kinderen een stukje doen, dansjes en liedjes werden voorgedragen, leuk! Nog een bedank momentje en een leuke sharong en t-shirt met alle namen gekregen! Lief! Heerlijk nog even wat knuffelen met de kids en nog even wat badmintonnen en dansjes doen om gezamenlijk de avond af te sluiten! Op tijd naar bed, om morgen met z'n 6en in Kuta af te sluiten!

1. Margret, Wiebe en Liz:
    3 mei 2018
    Wat leuk weer om te lezen! We wensen je nog heel veel plezier!! 😍😘
  2. Nathalie de jong:
    3 mei 2018
    Weer een mooi verhaal.👍👍👍.
    Echt super leuk zo hebben we het idee dat we een beetje met je mee reizen.😉
    Meis geniet lekker van het prachtige land en de lieve mensen. 👍😘