Day 21: Sunrise

2 mei 2018

Nou mijn dag goed begonnen om te gaan genieten van de zonsopkomst. Op tijd opgestaan om vervolgens in de keuken erachter te komen dat een zwerfhond binnen is geweest en van alles heeft vernield, dus lekker glas en etensresten ruimen🙈 vervolgens toch nog even tijd gemaakt om een ontbijtje te maken en een uur later op de scooter te stappen. Toch gelukkig nog vroeg genoeg in het donker richting het strand rijden samen met Floor. Onderweg allemaal lopende mensen en families om ergens eten te scoren (denk ik)! Mooi optijd een goede wandeling🙈 Bij het strand aangekomen heerlijk genoten van het mooie uitzicht, de frisse wind en het geluid van de zee! Heerlijk zo even uitwaaien en lekker lachen met Floor! Toch even een flesje redbull om wat extra energie te krijgen en meteen bedacht om beide een wens in de fles de zee in te gooien! Beide wat opgeschreven en in de fles gedaan! Het gooien ging alleen niet zo ver, maar hopelijk komen de wensen dan eerder uit🙈 Ondertussen kwam er al een vrouw met me kletsen alsof ik haar al jaren niet had gesproken🙈 ik snapte er geen woord van, alleen dat ze uiteindelijk toch om geld vroeg😂 nou oké ze was wel gezellig, dus toch wat geld gegeven😂 Nog wat extra foto's schieten om vervolgens weer terug te gaan naar de scooters! Op de scooter weer terug, nog even tegen elkaar vertellen dat we zo blij zijn dat de koeien hier lamgs de kant aan een draad leven. Op het moment dat we wat koeien passeren bleek dat de kalfjes (of deze)toch niet vast worden gezet, wat een schrik! Maar ook weer overleefd! Onderweg veel filmpjes gemaakt van de gave wegen, waar we elke dag van mogen genieten en moesten we nog even stil staan voor wat foto's! Meteen stopte een man om ook nog even gezellig een kletsje te maken, leuk! Terug bij het tehuis toch nog gauw even slapen, om fit te zijn voor de gym!
Om half 12 was iedereen eindelijk klaar om naar de sportschool te gaan! Gezellig met 5 van de jongens en Koen naar de sportschool! Zo nog best luxe apparaten en gelukkig vergelijkbare oefeningen als bij ons. Heerlijk! Lekker ff douchen en op naar Rosari voor wat wifi! Gezellig met Floor en Koen even wat gedronken om vervolgens wat te contacten met wat mensen die vrij waren! Super, te horen gekregen dat ik mijn ticket toch kan verlengen, 10 dagen langer! Nog even zoeken naar een ticket voor Maleisië om even twee dagen het land uit te zijn voor een nieuw visum, maar dat gaat ook lukken! Heerlijk!

Terug naar het tehuis om zoals beloofd met wat meiden schoenen en sokken te kopen! We zijn bezig geweest om te inventariseren wat de meiden echt nodig zijn en hardlopen op slippers is wel heel moeilijk! Dus op naar de winkel, onderweg nog wat extra fitness gehad.. ik dacht namelijk dat de benzine teller van deze scooter kapot was, maar hij gaf het dus haar fijn aan. No, gas haha dan maar rennen met hulp van 1 van de meiden🙈 bezweet en wel aangekomen bij de benzinepomp om vervolgens weer onze weg te vervolgen. 1 paar gympen en 5 paar sokken verder voor omgerekend 14 euro, super geslaagd!de meiden waren hartstikke blij en dankbaar! Wauw, wat leven wij in luxe en wat vinden we veel normaal, als je dit bekijkt. Goed gemutst terug naar het tehuis, waar iedereen lekker aan het spelen was! Daar nog even gezeten en voor weer een wisseling aan zieke vrijwilligers gezorgd. In de avond nog even met Koen op pad om wat beleg te kopen. Schijnbaar is iedereen ziek door of de ventilator, de eieren of het pittige eten. Gelukkig is nu iedereen aan de beurt geweest, hopelijk dat nu iedereen morgen weer helemaal fit is.