Day 25: Uluwatu and Padang Padang, love the view!

6 mei 2018 - Jimbaran, Indonesië

Heerlijk wakker geworden en besloten om vandaag iets een luxer hotel op te zoeken en te kijken wat de dag mij brengt! Even ergens een ontbijt scoren, dus de drukte weer in! Door de drukke straten, langs alle shops! Ik vind het een beetje op Turkije lijken, overal staan proppers en iedereen probeert hun goed te verkopen, door continue de aandacht te trekken! In Kuta is er veel westers eten te vinden en weinig Indonesisch, op hoop van zegen dan toch maar iets kiezen.. oeps, ei met aardappel, geen aanrader🙈 Nog even terug naar mijn hotel om vervolgens mijn andere hotel op te zoeken! Met mijn backpack door de stad, wat een hitte! Aangekomen bij mijn nieuwe hotel, besloten om naar Uluwatu te gaan! Ik had gehoord dat het erg mooi was, dus dan dat maar proberen. Taxi gevonden en op naar Uluwatu! Wat een wegen zeg en stijle bergen, veel scooters die niet boven kunnen komen. Gelukkig had ik voor deze keer een auto als taxi, heerlijk met die airco en een erg vriendelijke man! Onderweg verschillende wegwerkzaamheden gezien, ze doen hier al het werk met de hand. De luxe machines die wij kennen, hebben ze hier niet! Opeens midden op de doorgaande weg zijn mensen opeens bezig om het asfalt uit de weg te halen met de hand en wat gereedschap. Het enige wat er aangegeven staat is een bordje met Hati Hati! Erg gek, vooral als je bedenkt hoe de meesten reizen! Naar een lange tijd rijden en genieten van al het moois, aangekomen bij Uluwatu! Meteen waarschuwde de taxichauffeur mij voor de monkey's, gaf hij een tak en zei dat ik mijn ketting af moest doen! Prima, nog even een sharong omknopen en het kan beginnen! Wat een geweldig uitzicht zeg! Het water tegen de riffen klotsen, de golven en alles! Wauw! Aan de ene kant het bosje met de apen, de andere kant het geweldige uitzicht heerlijk! Wat veel toeristen zeg! De 1 bang voor de apen, de ander er dichtbij! Sommige apen in de aanval haha, super om hier vandaag te zijn geweest! Nog even richting de tempel en weer verder, onderweg nog even kijken op het strand van Padang Padang! Wauw wat een mooi strand, helder water, echt super! Maar ook bij het strand en vooral de trap naar boven weer monkeys🙈 gelukkig bleven ze behoorlijk goed zitten haha! Terug weer naar de taxi om terug te gaan naar Kuta, daar maar eens europees eten, gelukkig was de pizza beter dan mn ontbijt🙈 even terug naar het hotel om even op te frissen en vervolgens een leuk barretje met live muziek opgezocht! Hele leuke sfeer en mooi aangekleed, lekker mensen kijken heerlijk!🙈 Love the view!!😍 prachtige dag en veel gezien!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade