Day 26: Kuata Lumpur

7 mei 2018 - Jimbaran, Indonesië

Heerlijk nog even zwemmen, wat lekker! Heerlijk water en een mooie en fijne rustige omgeving! Super dat uitzicht! Om 12 uur uitchecken en wat souvenirs kopen om vervolgens een Crab richting het vliegveld te nemen! Netjes om half 4 een Crab besteld, omdat ik had gehoord dat de taxi er een uur over zou doen. Om15.45 was mijn motorbike er al, dus met mijn backpack en handbagage achterop! Poh nog wel even een lastige combinatie en hopen dat ik er niet achter af zou vallen! Gelukt, om 16.00 was ik al netjes afgezet voor het vliegveld! Nog even zoeken naar alles, helaas was ik te vroeg om in te checken. Dan maar even ergens wat drinken om wat tijd te doden! Gelukt, rond 17.00 kon ik inchecken en heerlijk rondlopen op het vliegveld! Wat een luxe vliegveld als je het vergelijkt met de rest van Bali! Een relaxte sfeer! Op naar de gate om te gaan boarden, nog even een wisseling van gate en hup de bus in naar het vliegtuig! Vam de reis heb ik niets meegemaakt, alleen het landen, waar ik verward van wakker werd🙈 Op het vliegveld zoeken naar de juiste bagageband en door om Maleisië te gaan verkennen! Besloten om dit niet per taxi, maar per ov te gaan doen! Lastig haha ff goed zoeken nog dus! Gelukkig met wat hulp het juiste ticket gekocht om met de Kliaexpress naar Klia sentral te gaan! Van daaruit toch een taxi gepakt naar mijn hostel! Daar aangekomen moest ik mijn gastheer bellen, helaas kon ik dat niet met mijn simkaart🙈 gelukkig snelde al gauw een beveiliger me te hulp! Nog even wachten op de gastheer en de lift in naar de 12de verdieping! Luxe hostel, met voor ieder een eigen bedbox met airco en leuke lampjes! Heerlijk! Gauw slapen om morgen Kuata Lumpur verder te verkennen!

Mijn eerste indruk wat een verschillen, marktkraampjes (Bali) versus luxe high towers! En het reizen met het openbaar en vooral in het buitenland erg nieuw en een echte uitdaging🙈