Day 18: mouse, bingo, massage

29 april 2018

Lekker op tijd opgestaan na de lange nacht slaap, even wachten op de rest om vervolgens met Floor even te shoppen! Nog even naar de keuken en daar was Bayu bezig met iets, dus vroeg ik haar waarmee. Ik kreeg een antwoord maar begreep niet wat, tot Bayu Tom en Jerry zei. Oh, een muis haha nou die dan maar samen even verjagen🙈 met ons twee de kasten verschuiven ondertussen half springend en gillend😂 maar uiteindelijk gelukt, de muis verjaagd!💪

Na deze overwinning gauw even naar de winkel om een korte broek te kopen, aangezien de laundry de was nog niet terug gebracht heeft🙈 Na het shoppen even terug naar het tehuis, om vervolgens even lekker fanatiek een potje te gaan badmintonnen en volleyballen, heerlijk in die hitte🙈 vervolgens even opfrissen om daarna met de vrijwilligers wat met elkaar te gaan eten! Ondertussen zijn de spullen voor de bingo al geïnventariseerd en is duidelijk geworden dat we veel jongens spullen nodig zijn! De jongens hadden zelf aangegeven ook wat ze nodig waren zoals deo, facewash, parfum, eten en boxershorts etc. Na het eten dus gauw even deze spullen kopen! Best bizar als ik ook kijk hoeveel we hier thuis van hebben en wat er bij ons verloot wordt! Dat de kinderen de basisbehoeften graag uit de bingo willen halen, dat zegt wel hoe weinig ze hebben! Wauw en toch hoe positief ze blijven! Nadat de inkopen gedaan waren, 1 van de meiden getrakteerd op een massage bij een amdere salon. Hier afgesproken om 5 uur heen te gaan! Tussendoor wat Putu Juli bezig met de tuin en leek het mij leuk om te helpen! Met een groot scherp mes de bosjes wieken haha heerlijk om ff te doen!

De salon waar we eerder als famous mee op de foto moesten, hier maar eens proberen hoe de massage is. Nou gezamenlijk met 1 van de meiden dus het kamertje in, verwacht twee aparte kamer, maar dus 1 gezamenlijke! Normaal kregen we een sharong, maar dit was dus ook niet het geval! Nou toch maar gaan liggen en maar genieten van de massage! Nou de mensen hier zijn toch wat korter dan ik, want onder de massage werd ik met tafel en al naar achter verschoven, om zo te voorkomen dat mijn hoofd nog vaker de muur raakte🙈 ondanks alles toch genoten van een ontspannen massage en voor haar was het ook erg fijn geweest! Terug naar het tehuis, daar nog wat spelletjes spelen en oefenen met Duolingo! Erg leuk hoe gedreven ze zijn! Veel van de kinderen gingen op tijd naar bed, om zo wat bij te kunnen slapen! Nog ff met elkaar zitten en op naar bed!