Day 19: Karate

30 april 2018

Vanmorgen vroeg opgestaan en ons laten verwennen met een gebakken broodje van onze gastheer Koen🙈 ff naar de laundry om te checken hoe het met onze was staat en ff lekker kletsen met de mensen! Heerlijk wat een liefdevolle mensen zijn dat zeg! Vervolgens terug naar het tehuis, de kids wareb wat minder te pas dus voor iedereen smoothies gemaakt! Heerlijk dat dragon fruit, maar wat een gesop😂 lekkere mix gemaakt met de mini banana's en sinaasappelsap! De kids vonden het erg lekker op de sukjes na🙈 geen blendkoning😂

Jaarlijks wordt er een karate toernooi georganiseerd, hier deed 1 van de kids aan mee! Laura en ik zouden gaan kijken, dus op naar het toernooi! Naar drie keer de verkeerde weg ingeslagen te zijn, op de juiste weg beland en het juiste gebouw gevonden! Wat een grote sporthal/arena! Via de hoofdingangnaar binnen, om vervolgens door iedereen aangestaard te worden! We vielen weer lekker op als enige whities🙈 nou toch ondanks het ongemak lekker plaats nemen op de tribune in de hoop dat we Augung zouden zien! Nou hij had ons gelukkig al gauw door en wij hem zo ook! Na 3 rondes lag hij er schijnbaar al uit, maar wij snapten helaas de telling/spelregels niet🙈 gelukkig kwam hij het ons vertellen, dus toen ook besloten weer terug te gaan naar het tehuis! Wel leuk dit mee te maken en ff met hem te kletsen! Gaaf!

Op naar het tehuis, onderweg nog eten halen voor de kids, even wat lekkers zodat iedereen wat aansterkt! Genieten om te zien hoe iedereen er van geniet! Sommige kids kwamen voor de 5de keer wat halen! Leuk, leuk! Daarna even heerlijk met Myrthe gelopen, op hele mooie stukken geweest! Wauw! Ondertussen kwamen de meiden aan half hardlopend haha 1 vam de meiden op de slippers, dus morgen met haar gympen scoren! Ondertussen kwam Bayu langs die ondertusseb wat extra geld verdiend met haar rijdende cateringscooter! Dus meteen even flink ingeslagen om haar pot te spekken! Leuk en heerlijk eten! Op de terugweg langs wat locals gelopen! Hello, hello, beautiful etc haha lief😍 Vervolgens lekker bij het tehuis gechillt super en ff langs de medicine man geweest voor mijn maagpijn! Op spituele wijze genezen, bijzonder! Het voelde goed en gek tegelijk! Daarna nog ff na zitten en een biertje drinken met mn white angel Floor, heerlijk nog ff gelachen! Leuke vrijwilligers en bijzonder hoe de band is, erg gaaf!