Day 20: Bingo

1 mei 2018

Vandaag lekker fit opgestaan en besloten om met Emma naar de market te gaan! Emma is onze nieuwste vrijwilligster (16), erg knap dat ze hier voor drie weken is! Eerst even langs Rian zodat Emma een ijsje bij haar kon proeven, voordat we de Clanys in zouden gaan! Natuurlijk moesten we weer met Rian op de foto en moest deze foto op Facebook komen🙈 een erg leuke en spontane vrouw! Vervolgens gauw de supermarkt in om nog wat extra spullen voor de bingo te kopen! Met een overvolle tas terug naar de scooter🙈 mijn voeten konden bijna niet meer staan en Emma achterop, maar toch goed bij het tehuis terug gekomen! Op de terugweg onderweg nog vaak gestopt om nog even foto's te maken voor ik vertrek! Terug bij het tehuis nog even de zieken verzorgt, even een appeltje snijden en wat thee maken! Leuk hoe de band onder de vrijwilligers is!

Later nog even met Daisy naar Rosari om even bij te kletsen en te chillen! Heerlijk ff een momentje rust en lekker lachen om vervolgens verder te gaan met onze bingo inkopen! Voor de jongens waren erg weinig spullen, alleen veel tweedehands kleding etc voor de meiden. Dus voor de jongens even twee broeken scoren op de markt! Even de weg vanaf de andere kant zoeken haha nou na drie keer de verkeerde weg te hebben gehad de markt gevonden! In 1 van de (verkeerde straatjes) reed ik toch echt netjes links, maar toch had ik tegenliggers🙈 kennelijk kennen ze hier ook 1 richtingswegen haha. Op de markt twee leuke broeken gevonden en geprobeerd af te dingen, poh deze man was pittig! Na twee keer het geld im zijn borstzak te hebben gedrukt, weggelopen met de broeken haha! Yes gelukt! Terug bij het tehuis gauw alle spullen uitstallen en nog even een fanatiek potje badmintonnen met Daisy! Leuk, we wouden even goed zweten, nou dat is goed gelukt🙈 Na het eten nog een Engelse les, een songtekst waar stukken uit waren, erg leuk en leerzaam! Nog even wat lekkers halen, oeps zonder licht in het donker, maar ook dat overleefd💪 Fijn dat de scooters goed gecontroleerd worden🙈 nou na het lekkers en na veel lachen (Ze hebben hier het woord lekkerding geleerd, dus toen we het lekkers deelden zei de (tehuisbaas) lekkerding, niet wetende wat hij zei🙈) kon de bingo beginnen! Mini bingo haha lastig die balletjes uit het rad, maar toch een geslaagde avond! Leerzaam ook de nummers in het Engels! Ze waren erg blij met alle spullen, zowel tweedehands als nieuwe kleding, levensbehoeften en eten! Super!😍 Wat een ontzettend leuke sfeer! Daarna even gezamenlijk opruimen en nog even nakletsen met een paar, leuk!