Day 4 Wauw amazing!!!!😍

15 april 2018

Vandaag waren de kinderen vrij, dus dit betekend heerlijk wat langer liggen! Lekker opgefrist en ff gauw onze was naar de laundry brengen! Wel ff zoeken, maar gelukkig hadden we goede aanwijzingen voor de weg! Dus onze was netjes afgeleverd en terug naar het tehuis! Lekker even samen ontbijten en even een schone goede helm scoren😉 goede deal omgerekend 9 euro per helm, dus daar moest nog even een foto van! Samen met de andere 2, mocht ik als de one en only zoals gezegd 'hollandse glorie' tussen de mensen met Indonesisch bloed! Daarna gauw de boodschappen scoren voor het ontbijt morgen en terug naar het tehuis! Bij terugkomst gauw omkleden en iedereen bij elkaar getrommeld om naar de waterval te gaan!

De waterval was ongeveer 1,5 uur rijden met ons tempo! Ze hebben gelukkig wel asfalt, alleen kennen ze volgens mij geen onderhoud🙈 veel gaten en dingen waardoor we erg moeten oppassen. Ook hoe ze rijden en dan moet je ook nog denken aan het links rijden, links en rechts inhalen en vol gas. Maar wat een ontzettend mooie omgeving, die rijstvelden op Google maar dan nog mooier! Wauw AMAZING dat was het enige wat in me opkwam! Tussen het opletten door zo genoten, oh en angstige momentjes beleefd! De eerste goede bui gehad, lekker nat de bergen in! De eerste keer dat ik wel een vestje aan had gewild🙈 (trouwens erg bijzonder de combinatie van mondkapjes en het rijgedrag, vraag me toch af wat meer kwaad kan)🤔

Na een paniek momentje door het natte wegdek, de benzine op de weg, de kronkelde weggetjes, de stijle afdalingen, wetende dat 1 rem het niet doet, scooters niet gecontroleerd worden en het rijgedrag van anderen, bleken we ook nog te ver gereden te zijn! Gelukkig kwam 1 van de kids ons halen en kwamen we goed en wel bij de waterval aan! Daar van Jitska heel lief een geluks Pichatua gekregen hahaha! Nou dan de ellenlange trap af en wauw wat gaaf, mooi en leuk met de kids! Na een lange afdaling uiteindelijk aangekomen bij de watervallen! Super gaaf, ook nog gezellig het water in geweest! Nog wat foto's gemaakt en weer terug de trap op! Na wat stops en even uitpuffen weer op de scooter gestapt om terug te rijden! Onderweg nog bij een erg mooi uitzicht gestopt waar ook graag een local met ons op de foto wilde, dit wilde hij graag samen met alleen de hollanders🙈 vervolgens gevraagd of hij dan een foto van ons als groep wou maken, dit moest toch ook nog even met zijn eigen mobiel (altijd gaaf een foto van vreemden)😂 Nou weer verder de afdaling in, met dank aan mijn Pichatua🙈 bijna terug bij het tehuis werden ik en een amdere vrijwilliger van de weg gehaald door de politie. Deze vroeg mij om mijn internationale rijbewijs (die had ik) en mijn kentekenbewijs, had ik toch geen idee🙈 gelukkig had ik vandaag de scooter laten vallen en was er een briefje uit de buddy gevallen! Op hoop van zegen deze maar afgegeven en het was nog goed ook😂 maar toch bleef deze beste man zoeken naar iets wat niet goed was, gelukkig lukte het hem bij mij niet! Maar werd de ander extra beboet, het was toch nog gelukt voor ze haha! Nou weer verder naar het tehuis, een dag vol met indrukken! Terug bij het tehuis ontzettend veel zin aan een ons momentje! Dus een massage voor in de avond geboekt! Nu de volgende uitdaging, de weg zoeken in het donker! Maar gelukkig ook gelukt😍 na een heerlijke massage terug bij het tehuis, kwamen we bij de dichte poort aan.. hmm na wat knoeien en proberen gelukkig toch het open gekregen! Vervolgens de avond gezellig afgesloten met de anderen en oploskoffie🙈

Oh en nog een appje van Theo gekregen of we model willen staan voor een cruiseschool waar twee van de jongeren op zitten, dit dan wel in een balinees kostuum🙈 nou als we dan toch buiten onze comfortzone gaan, dan ook maar maximaal😂